Tuesday, October 27, 2009

Morgonkaffe är bäst

mmm...har precis avnjutit min morgonkopp med kaffe. Morgonkaffe är bäst! ;-)
Idag väntar en mysig dag med babysim i förmiddag och i eftermiddag får jag och Tor trevligt besök av finaste Karolin. Det ska verkligen bli kul att träffa henne =).

I övrigt ser jag mycket fram emot träning på gymmet i eftermiddag. Jag har ju inte varit där sedan i lördags...och igår inhandlades ju nya träningskläder som jag såklart ska inviga idag ;-), (visar senare, de är superFAB ;-).

Förmodligen får vi också efterlängtat besök av min faster och hennes barn som är hemma i Sverige nu i veckan. Det skulle vara dagens höjdpunkt ;-)

Jag var supertrött igår, och efter bokläsning somnade jag och Tor i stora sängen...

Idag ska jag bara njuta av att vara lycklig...Vad väljer du att njuta utav?

No comments: