Friday, October 16, 2009

Äntligen fredag!

Som vanligt inleds denna dagen i veckan med underbar fredagsfeeling.
Jag och Tor har sovit till kl 8 i morses, (hör och häpna ;-), för nu har jag bestämt att prova ny metod igen...Välling kl 06.00, somna om, och sedan frukostgröt kring 09.00-tiden...

Hmm, undrar om hela småbarnsperioden i livet består av ständigt provande och mekande för att få vardagen att gå ihop, så att hela familjen trivs...Hittills tycker jag mig ha fått finna lösningar och nya metoder så fort rutinerna har ändrats här hemma...vilket sker ofta ;-)...Det gäller att vara flexibel.

Eftersom solen inte skiner idag, (det regnar ju), så tänkte jag passa på att putsa fönstrerna nu under förmiddagen...jag har lärt mig av mina misstag och kommit på att fönstrerna blir inte så fina om de putsas i solljus ;-)

Ha en FAB fredag!

No comments: