Saturday, December 21, 2013

Happy Saturday bloggers!

Hej bloggisar!
...och glad lördag på er.
Jag är i full färd här hemma i köket och fixar lite mealprep och frulle. 
Ska fara iväg till gymmet en sväng nu i förmiddag och sedan blir det jobb hela eftermiddagen/kvällen.
Busy Ragdoll ;-)

Skönt är iaf att jag nu har fixat ALLA julklappar :-)
De sista inhandlades igårkväll med mamma en sväng på stan.

Men gårdagens största happening för mig var att jag och mamma åkte till textilaffären där jag fick frossa i kristaller och blänkande tyger, och ut kom jag några tusenlappar fattigare ;-)
Det är nämligen snart dax att få min bikini uppsydd och nu är iaf allt material införskaffat ;-).
Det kändes stort för mig att få köpa detta, och otroligt verkligt på ett overkligt sätt.
Det käns som att denna drömmen som jag har haft i många år, är nära nu, och jag känner mig stolt att ha kommit såhär långt :-D

1450 äkta kristaller ;-)...
Det blir ett terapijobb att limma dem på bikinin sedan ;-)...

Ha en FAB dag bloggisar.
PoK/ Trasdockan

No comments: