Saturday, December 28, 2013

13 weeks out!

Godmorgon bloggen!
Jag ställde klockan tidigt idag.
Så nu har jag hunnit med lite städning här hemma.
Det är dags för frulle nu och sedan iväg till gymmet.

Shape of this morning!


Det blir som vanligtvis jobb hela helgen, och på månad 16.00, när jag slutar, har jag 2 dagars ledighet! :-D
Första gången på typ 1 månad!
Japp, im living Busy, but wouldn't trade it!
Men jag ska erkänna, det känns att Det HAR blivit mycket jobb sista månaden, men inte utan uträkning och "part of plan" för min del ;-)... Mycket jobb nu, betyder att jag inte behöver slita ihjäl mig på jobbet sista tiden innan tävling, utan kan ist jobba lite lugnare, och fokusera mera på träningen och dieten!
Planering mina vänner! ;-)... En stor del av trasdockans "fitnesslifestyle".

Ha en FAB lördag!
PoK/ Trasdockan

No comments: