Monday, December 30, 2013

Cheat-treat

Godkväll bloggisar.
Jag har äntligen fått tid att tona håret. SÅ välbehövligt! ;-)
Det var planen för igårkväll egentligen, men fick ju tänka om där lite.

Men Tor har lagt sig, och jag har fått i toningen, så nu är det bara att vänta!

15.30 idag fick jag tid på vårdcentralen, och som jag trodde, så verkar nacken ha klarat sig bra. Läkaren sa att det var tur att glasrutan tog emot, Det har troligen dämpat "rycket" som kunde blivit i nacken annars, tur i oturen ska man ha ibland.

I väntan på läkare;

Dessutom har jag och pappa mött upp med den andra föraren idag och skrivit försäkringspapper. Skönt att det är avklarat.

Idag fick jag sms om att ett paket vart levererat till mig att hämta ut!
Har ju hört om dessa godsaker till proteinbars, så som julklapp till mig själv bestämde jag att beställa hem några olika smaker för att prova!
Inget som ingår i mitt kostschema, men nog kan jag matcha in en sådan som ett litet cheat-treat en dag då jag är riktigt gott-sugen ;-)...
Ska bli spännande att testa!

Jag har höga förhoppningar på Questbars <3



No comments: