Saturday, December 7, 2013

Dagstur, foodprep and powerwalk

Happy weekend bloggers!
I helgen har Trasdockan bytt arbetstider så jag jobbar 7-16 både idag och morgon :-). Lyxigt!


Mina lediga eftermiddagar/ kvällar denna helgen ger utrymme för foodprep och cardio.

När jag kommer hem idag ska jag laga mat och fixa matlådor, så jag smidigt och enkelt bara kan ta en ur kylen när klockan slår "matdax" ;-)...
Senare ikväll blir det en härlig PW i ett snöigt centrum tillsammans med My boo! Mysigt!

Äntligen är det bara att gå lös på allt vad cardio heter!
Jag blev ju ombedd att ligga lågt med Cardion under offseason-perioden, av min coach, och tur var väl det, med tanke på att jag trots det, inte gick upp riktigt till önskad vikt.
Men jag har saknat mina PWs, mina cardiopass på gymmet och nu behöver jag inte hålla tillbaka längre.

Utsikt från jobbet idag;

Have FAB!
PoK/ Trasdockan 

No comments: