Thursday, December 19, 2013

Black and white

Godkväll bloggen.
Det blir ett svart/vitt inlägg ;-)
Snart är det läggdax för trasdockan, men tänkte hinna med ett inlägg här på bloggen först ;-)

Efter jobbet for jag iväg till gymmet, precis som planerat.
Körde bröst och triceps idag, följt av cardio såklart.

De små bröstmusklerna ser inte mycket ut för världen, men nog har de vuxit till sig sedan i våras ;-)

Efter gymmet åkte jag och hämtade Tor på dagis, och vad märkligt!
 Vi måste ha läst varandras tankar under dagen, för precis som jag hade planerat att överraska honom med, så frågade han om vi inte kunde åka till badhuset idag!
Så det gjorde vi, och på vägen hem fick Tor med sig ett "happy meal" från donken. Happy treasure, happy mother!
Dessutom har jag hunnit med att tvätta ikväll! :-D

Alltså en effektiv dag i trasdockans liv! Såna dagar gillas.

Imorgon är jag ledig men har planerat lite to dos som jag ser fram emot :-)



Nu önskar jag Er en Godnatt bloggisar
PoK/ Trasdockan 

No comments: