Thursday, December 5, 2013

On our Way back home.

Aaaahhh! SÅ motiverad Nu!
Vi är på väg hem nu efter att ha varit hos Camilla.
Det var kul att träffa henne och lilla Julie, så söt. 
Jag låg på 18,3% i fett, och väger 68 kg.
Målet är att landa på ca 10-12% fett och vikten ska nu ner ca 9-10 kg!

Camilla tyckte att mina förutsättningar såg mycket bra ut och att min kropp redan nu var i mycket bra utgångspunkt.
Jag visade henne poseringarna och
Hon sa att hon trodde det kunde gå riktigt bra för mig i tävlingen, och det kändes så bra att höra, eftersom jag faktiskt tror det själv också :-).

Camilla gjorde en fettmätning med en så kallad kalipper;


Dieten börjar Imorgon och jag har 16 veckor kvar till tävlingsdagen!
29e mars är det dags! So exited!

It's all so real now!
Battle of Scandinavia, here I come! :-)


Vi ska ta vägen förbi Alingsås och kolla vart Estrad arena ligger, där jag ska tävla!!! ;-)

Men innan vi åkte från GBG, så körde jag en sista fuskbulkis;

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: