Sunday, December 29, 2013

En arbetsdag kvar...

Hell yeah!
Snart dax att åka hem från jobbet och lämna denna helgen bakom mig...
Imorgon jobbar jag sista arbetsdagen för detta året, och jag LÄNGTAR till min välförtjänta 2dagarsledighet!

Redig Ragdoll som hann med både en snabb sväng till Åhléns, (Busy liv, kräver en almanacka att ha i handväskan), löprunda, duscha, tvätta OCH mealprep på mina lediga timmar i eftermiddag!
Damn I'm good! :-P...

In the end, It's totally going to be Worth every single cardio, every single gym session, every single mealprep and every single doubt I tackle...
Im doing this Journey for ME, and me only! 
Some people might laugh, some people might Walk with me, but in the end, I'm the One feeling My Pride!
Ain't no One gonna take that away from me!

Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: