Wednesday, December 11, 2013

Fuck you quiterdevil

Hello blogpeeps!

Här kommer lite tankar såhär 6 dagar in på dieten.

Ärligt talat så har de första dagarna varit rätt så jobbiga.
Käns lite som jag har en "quiterdevil" på min ena axel, som bara sitter och väntar på att se mig faila, och på andra axeln sitter en "sucessangel" som pushar och motiverar mig!

Helgen gick bra. Jag fick i mig mina mål mat, kände ingen större skillnad mot i vanliga fall.
Men sedan i måndags har jag känt mig asocial, disträ, trött och frusen. Dessutom har jag kämpat med cravings efter kolhydrater och sötsaker.

MEN, jag är så jävla grym, så givetvis har jag tagit mig igenom dessa med bravur!
Tänker att allt kommer bli lättare med tiden, kroppen kommer vänja sig vid den mer kontrollerade och strikta kosten, I'm to damn close to quit now!

Däremot har jag problem att få i mig hela mina luncher och middagar. 
Nåväl, jag är ingen quitter, det vet jag sedan tidigare livserfarenheter, och jag säger "fuck you quiterdevil", och tänker kämpa ända in i mål!

Längtar efter lite synliga resultat som kan motivera mig vidare!
De kommer! 

Godkväll nu bloggisar!
Kanske orkar jag se hela "Paradise Hotel" idag eftersom jag råkade somna 1,5 timme i eftermiddag, ovanligt för att vara trasdockan!

PoK/ Sucessragdoll

No comments: