Tuesday, August 27, 2013

Så fruktansvärt dåligt...

Fy på mig, vilken dålig uppdatering jag har fört här på bloggen senaste dagarna. 
Men jag måste ge mig själv ett break från bloggen ibland.

Mycket jobb det sista, och imorgon är jag äntligen ledig en hel dag innan jag går på några dagars jobb igen.

Ligger lågt med träningen denna veckan också, (dock har jag spinningpass både tors, fre, och lör,) så jag väljer helt enkelt bort styrkan denna veckan, blir bara stress och dåligt motiverade pass annars. Behöver ge mig själv den vilan när det är så mycket annat runt mig.

Igår efter jobb i ledsagargruppen hade jag iaf en helt underbarkväll med min nyfunna vän och kollega Alexandra. Vi åt på The View, tog några alkoholfria drinkar och pratade allmänt om allt :-).
Mysigt!



Efter jobbet idag ska jag äntligen hämta min skatt, och det blir ett besök till Pamela och hennes fina familj, så barna kan leka och jag ska fixa hennes naglar...

Hoppas ni bloggisar har det FAB iaf!
Nu vet ni, jag lever, bara jävligt Busy för tillfället.
PoK/ Trasdockan


4 comments:

Anonymous said...

Ja, precis. Undrade vart du tagit vägen ;-)
Härligt att se att du kör pass i veckan, om allt går väl så ses vi på lunchspinningen på Fredag!
//Peter

Linda said...

Tack för din komentar Peter :-) du är välkommen på spinningen! Jag är sjukt sugen på ett bra spinningpass nu, har ju inte haft på några veckor :-/...
Vi ses där! Kram

Anonymous said...

Härligt lunchspinningpass!
KRAM!
/Peter

Linda said...

Det är alltid lika trevligt när du kommer på passet Peter! Tack! Kram