Thursday, August 1, 2013

Sommarlov i all ära...

Sommarlov i all ära, men idag saknade Tor sin bästa vän på dagis så efter ett enkelt telefonsamtal så hämtade vi honom och åkte en sväng till lekplatsen så de två fick träffas och leka en stund!

Ovant för en enbarnsmor som annars är van att vara med och leka, behövde nu bara sitta i solgasset och ta det lugnt ;-)





Jag är glad att Tor har en så god vän i denna pojken som de kommer så bra överens.

Vi är hemma nu, tar det lugnt ett tag innan det bär av till min mamma för Tor, och för mig in till stan att träna.
Har lovat att vara med på ett pass på Sirius ikväll, ska bli mycket spännande och säkert förtvivlat jobbigt :-/... Ah, vad har jag gett mig in på!?!? ;-P...

Hoppas att ni bloggisar har det gott i värmen.
PoK/ Trasdockan

No comments: