Friday, August 9, 2013

Äntligen frulle!

Godmorgon bloggen!
Haha, jag har legat vaken sedan typ 04.00 och verkligen inte kunnat sova!

Jag fick goda nyheter på jobbet igår att se fram emot, så jag låg och tänkte på det, så kom jag på att jag var hungrig, (nackdelen med hög förbränning), men vem fan går upp och äter mitt i natten lixom, så jag låg kvar, hoppades att jag skulle somna om, men ack nej!
Jag gick upp 05.00, fixade mig lite och nu äntligen är det dax för frulle nr 1, nästa blir ca 9 på jobbet ;-)...
Haha, tänker ju på mat typ jämt nu för tiden...

Proteinberikad youghurt, och osötat bröd med kyckling, ost och gurka...

Have Fab bloggisar!
Tur att jag börjar tidigt idag, annars hade det känts bra meningslöst att vakna såhär tidigt, men nu känner jag mig mest redig ist :-)...

PoK/ Trasdockan

No comments: