Thursday, August 1, 2013

Tabata is the shit!!!

Wohoo!
Sjukt bra träning idag!
Gympasset blev aningens tafatt, men bara kul, för var ju som sagt på ett annat gym än vanligt idag, och tydligen väckte jag mångas uppmärksamhet då det var flera som kom fram och frågade lite, undrade vart jag vanligtvis tränar och pratade träning och tävling. Kul! :-)... 
...Som den lilla "attentionhore" I am :-P...

Hade lovat instruktören Joakim att komma på hans "Tabata"-pass idag. Hade inte en aning om vad jag hade gett mig in på, men som vanligt så går jag all in, backar inte för, (nästan) ;-), något och körde på så bra som jag bara kunde ;-)

Fett bra träningsform. Funktionell träning med mycket tempo och i intervall, köra 20 sekunder, vila 10 sekunder...
Ja klarade det!, och var sjukt svettig och allmänt härlig efteråt... Just the way I like it.
Det var inte sista gången säger jag bara!
Kul som tusan!

Befor tabata!


Nu är denna maman trött, Tor sover och jag ska locka med Buster upp till mitt rum och gå och lägga mig!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

VBF said...

Ar Buster nya "familjemedlemmen" eller vart kom han ifrån?
Hoppas allt är bra för övrigt. Förstår ju att det varit en del som pågått det sista.....
Kram kram

Linda said...

Hej VBF kul att se att du hänger med här på bloggen.
Ja Buster är väl lite ny i familjen och bor hos oss ibland.
Allt är bra med mig och tor, vi lever vårt liv nu, just som vi behöver :-)
Hoppas allt är väl med dig och familjen också?
Kram