Wednesday, August 7, 2013

Ragdoll says; Trust has to be earned...

Nu är det dax för Trasdockan att gå och lägga sig.

Ragdoll says; Trust need to be earned...

Är det något som jag har lärt mig genom livet så är det att tillit, behöver man Aldrig vara för generös med till människor.
Det finns få människor i var persons liv som förtjänar tillit...

Välkommna människor in i era liv, behandla dem väl, förlåt dem om det behövs, gå sedan vidare, men lita endast på de människor i ditt liv som under många år har visat att de förtjänar din tillit...

Jag är lyckligt lottad och tacksam som har några få, men äkta nära och kära i mitt liv. <3
Jag är också lyckligt lottad som vågar tro på mig själv, och min egen väg...

...lita på Er själva, Er styrka, då kan ingen negativitet komma åt Er...


Godnatt nu bloggisar
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Kloka ord Linda...du är stark!

Linda said...

Ja, Stark ska gudarna veta... Tack mamma!