Wednesday, August 14, 2013

Så var vi på väg hem...

Godkväll bloggisar!
Nu är vi alla nöjda, glada och på väg hemmåt efter en helt fantastisk dag! :-)

Jag är så glad och tacksam att jag kunde ta med min mamma och min son idag till Liseberg.
För när vi gick där, åkte karusell, åt god mat, godis, glass, spelade på lyckohjul, handlade i sovenirbutiken osv, så tänkte jag på alla de familjer som faktiskt inte har varken råd eller möjlighet att unna sig och sina barn en dag på Liseberg!
Vi som kan det, ska vara tacksamma och lyckliga, det är inte en självklarhet!

Lyckliga stunder!
Tor hade tur med sig och vann på olika lyckohjul...
Mor&son-kärlek i karusellerna <3
Man blir trött av att leka en hel dag ;-)...

Jag hoppas verkligen att ni bloggisar också har något att vara tacksamma för idag :-)
PoK/ Trasdockan


4 comments:

annett said...

kul att ni haft en bra dag,han är ju i sin bästa ålder just nu.Kan och vet allt den lilla godingen

Lena Askerlund said...

Tack själv för en fantastik dag med alla de där speciella ingredienserna som gör den till en särskilt minnesvärd dag!

Linda said...

Ja det kan man säga Anette! :-), han var i sitt esse på Liseberg.

Linda said...

Ja, mamma. En helt fantastisk dag. Aldrig ska jag glömma! Kram