Tuesday, August 6, 2013

Busy day!

Hej bloggen!
Vilken dag jag och Tor har haft.
Vi har varit på Skövde Arena idag med våra nyfunna vänner, min gymvän Pamela och hennes 2 barn.
Några mysiga timmar på upplevelsebadet där och det var 3 tröttisar i baksätet på vägen hem ;-)...



Dålig update på bloggen idag, men så har det också varit en Busy dag i Trasdockans och Tors liv.
Det har varit en bra sista sommarlovsdag för Tor :-)

Nu sover Tor, jag njuter av lite egentid men ska snart lägga mig och lösa lite korsord innan jag ska sova.
Tor ska åter börja på dagis imorgon, efter 4,5 veckors sommarlov. Kommer nig bli väldigt skoj och nyttigt för honom att komma in i lite rutiner igen, och träffa sina dagiskamrater :-).
För min del blir det träning och jobb :-).

Godnatt nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: