Tuesday, August 13, 2013

Mina första acrylnaglar...

Efter bröst/ triceps-pass i förmiddags bar det iväg hem till Pamela.
Hon ville ställa upp som min första "nagelmodel" ;-)...det är väldigt tacksamt att jag fick öva på henne.

Jag var nästan lite nervös innan, eftersom jag aldrig har gjort på någon förut, och dessutom inte är van att jobba med materialet...

Som tur är blev hon nöjd, och jag tycker själv att det blev bra, för att vara fösta gången. Men noggrann var jag, och det tog ca 2,5 timma...

Såhär blev Pamelas naglar;

Nu ska jag snart hämta min skatt på dagis... Imorgon är han ledig, då har jag, Tor och min mamma en utflykt inplanerade ;-)

Blog ya later!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Unknown said...

Supernöjd, tack än en gång ;-D Ha så skoj i morgon! Kram P

Linda said...

Tack ska Du ha vännen. Ha det gott så hörs vi snart.
Kram