Thursday, August 15, 2013

Lunch och shopping

Hej hej bloggisar!
Hoppas att ni har en bra dag!
Min dag har varit lite upp och ner i känslorna hittills, men inget som är oövervinnelig ;-)... Jag överlever.

Tur har jag iaf som har träffat härliga vänner och människor idag, som sprider glädje, och dessutom har jag ju min skatt hos mig :-)

Efter ett axel/biceps-pass på gymmet så vart jag bjuden på lunch på stan av vännen Peter. 

Vi åt sallad på bibliotekets kafé, hade inte varit där förut och blev mycket positivt överraskad :-).
Tack snälla Peter för Lunchen :-)!

Efter lunchen skulle han tillbaka till jobbet och jag hade lite ärenden på stan innan jag hämtade Tor på dagis lite tidigare.
Lite shopping gör alltid att humöret blir på topp ;-)

Lite nagel-fixar-grejer, ett nytt mobilskal, och mascara och parfym.

Testar en ny mascara tänkte jag, "Tiara" heter den och ska vara bra har jag hört ;-)
Parfymen kör jag på mitt säkra kort, "min doft", Trasdockan använder alltid Gucci Guilty, så nu vet ni det ;-)...

PoK/ Trasdockan

2 comments:

Anonymous said...

Ja visst är det perfekt att luncha på Biblioteket i Lidköping.
Dessutom så är det alltid trevligt att luncha med dig!
Nästa lunch vi ses blir det jobbigare eftersom det blir på ditt lunchspinningpass ;-)
Ha det gött!
/Peter

Linda said...

Haha. Det är ju bästa lunchen på hela veckan!
Tack än en gång vännen. Kram