Monday, August 12, 2013

Exiting Monday!

Hej bloggen.
Ber om ursäkt för dålig update, men även bloggen behöver vila ibland, och jag från den ;-)...

Idag har jag massa spännande, Trasdockan-tycker-om grejer inplanerat!

Träning först nu i förmiddag, med PT.
Sedan hem och bara ta det lugnt och fixa mig iordning.

I eftermiddag ska jag till min nagelterapeut, men inte för en vanlig ifyllnad, utan för att hon ska ha en lektion med mig hur jag gör acrylnaglar själv, eftersom jag ska köpa ett start-kit och produkter av henne :-)...

Därifrån sedan, direkt till dagens stora happeing!
Idag ska jag fotograferas, mina offseason-bilder ska tas idag, i riktig studio, med riktig fotograf... Wohoo!, ska bli så kul.
Det förstår säkert ni bloggisar, eftersom ni vet hur mycket jag tycker om att vara med på bild ;-D...
Happy Ragdoll! 

Övade lite poseringar igårkväll...



No comments: