Monday, August 5, 2013

Tor är här!

Hej bloggen!
Jaaa, i eftermiddag fick jag äntligen hämta min skatt! Han har varit hos mamma och sovit över igår, till idag.
När jag hämtade honom, så åkte jag och Tor till ett badställe dom min arbetskollega tipsade om, Sandvik.
Jättebra för barn, och superfin sandbotten :-).
Både jag och Tor badade en bra stund i det supersköna vattnet... Vet inte hur varmt det kan ha varit, 22 grader kanske?... Skönt var det iaf :-)

Fin kille, med bula i pannan ;-)...


Nu har vi ätit här hemma, jag och Tor, och Jag passar på att slänga in ett inlägg här på bloggen, medans Tor badar i morfars jacuzzi... Lite av en favoritsyssla och rutin som Tor har lagt sig till med här ;-)...

PoK/ Trasdockan

4 comments:

Lena Askerlund said...

Vi har haft så mysigt även om fiskelyckan inte varit så stor. Du och M har en väldigt härlig son på många sätt...."nu blev allt fisken förvånad...när han fick se en häst!"

Linda said...

Haha, ja, han är underbar. Så mycket kärlek i honom. Min skatt :-)

annett said...

har badat så hårt att han fått en bula,den lille godingen.

Linda said...

Hehe. Ne, tyvärr så har han ramlat över sin sparkcykel. Men så hår det ju också när man oförsiktigt lägger den mitt i vägen... Lite skrubbsår och en bula ;-)