Tuesday, September 3, 2013

Mindflip...

Hej bloggen!
Ja, jag vet att jag för några timmar i helgen, lät ett inlägg ligga ute om att inte blogga på ett tag. (Hade lite mindflip där!)

Men NEJ, det går bara inte!
Bloggen har troget följt mig under 5 år, (den 18e september tror jag det är, eller kanske 28e)!
Den är lite av en livsstil numera i trasdockans liv.

Dock ändras förutsättningar genom livet.
Just nu är jag inne i en mycket hektisk fas vad gäller Tor, jobb, träning och allt som hör livet till...
Får väl se hur ofta jag hinner med att uppdatera, men jag ska försöka, för MIN skull, jag mår bra av bloggen, den är en trygghet...en trygghet på mina villkor.

Jag har min skatt hos mig för tillfället,( <3 på det ;-), och idag har vi hunnit med lite höstshopping i stan!
Tor fick såklart välja fritt, som den stora killen han är, och valde både stilrent, men också färggrannt ;-)


Jag däremot tog mig tid på mina lediga timmar i söndags att inhandla nya pjucks för hösten...
Vet man vad man är ute efter behöver det inte ta lång tid, och var väl in och ut ur stan på ca 10 min... Så typiskt mig! Gillar inte att titta omkring, fundera och hålla på...
Kunde inte välja heller så fick bli 2 par... Behövdes väl kanske också.
Mycket nöjd med mina nyheter iaf ;-)

Älskar kilklack!!!

Kängorna är dessutom lite fodrade, så de kan hända få hänga med ett tag in i vinter också, invigde dem idag :-D

Imorgon blir det träning, lunch på stan med en kompis och jobb! Fabulous and Busy life of the ragdoll ;-)

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Snygga kläder och skor till både dej och Tor! Hoppas få se honom i sina neongröna gympaskor, superhäftiga!

Linda said...

Det tyckte han också :-)