Wednesday, December 28, 2011

Far, Far away...

Åh jag fick en så oerhört stark längtan efter att bara dra långt, långt bor på hojjen. Känner att idag skulle jag verkligen behöva komma iväg och bara tänka på allt möjligt...
Istället är jag hemma, visserligen ensam, och kan tänka här med, men kanske var det just det som satte fart på kännslor och en viss "craving" efter frihet...Minns inte när jag hade en såhär lugn dag senast att bara vara ensam och lugn med mina egna tankar.

Ja, jag vet, jag skulle ju jobba idag egentligen, men jag var tvungen att ringa till jobbet igår och säga att jag inte kunnde komma idag jag har nämligen varit sjuk, men känner mig bättre nu...och lite rastlös...men jag ska bara vara lung och vila...Jag tror att jag behöver det, därför har jag också ringt till Korpen och sagt att jag inte kan ha min Pilates idag.




Missing the sweetness off freedom on the roads...

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas allt e ok. Ring om du känner dig ensam. /Beby

Ida said...

Det var nog klokt att ta det lite lugnt,skönt att va hemma lite själv å få höra vad man tänker =) krya på dej nu! Kramar!