Saturday, December 3, 2011

Visslande vindar

Ja, då var det snart dags att bege mig iväg att jobba lite. Mycket jobb denna veckan ;-)
Mina boys är på badhuset i Skara, och jag önskar dem en mysig dag.
De har ju absolut valt rätt dag att åka dit...om man tänker på hur det regnar och blåser utomhus...

Det blåser så mycket här på kullen där vi bor att jag för ett kort ögonblick fick boostat ego när jag tyckte att det var någon som visslade på mig utanför fönstret...
Blev ju lite generad ;-)...men det "visslade" till en gång igen, och det visade sig vara vinden som ven i fönsterkarmen...=(...

Have Fab!

2 comments:

ida said...

Ha ha =D du är rolig,men jag tror facktist att d va en snygging som stog bakom knuten å vissla på dej ;)

Linda said...

Jo, men eftersom M var på badhuset i Skara kan jag ju inte erkänna det här på bloggen ;-)...Hehe...