Sunday, December 4, 2011

Helgen kom, helgen gick...

Godkväll bloggen.

Jag är just hemkommen från jobbet för denna helgen. Imorgon är jag och Tor lediga. Förhoppningsvis får vi en mysig dag tillsammans, även om vi lätt kan gå varandra på nerverna ibland ;-)


Det har varit en mysig dag. På min 3-timmarsrast idag for jag, M och Tor in till EM-möbler för att kika lite och jag köpte nya "stolsdynor"...eller sittunderlägg kanske jag ska säga, att ha till våra köksstolar ;-) Dessutom 2 stora vita julstärnor,(sidens), blommor =) och en Hyasint...Jag älskar Hyasinter, de är mina favoriter vad gäller julblommor =).


Ha det gott bloggisar!

PoK/ Trasdockan

Trasdockan @ work...

Spåröns stolthet.

Vi har ett så himla fin fönster i våran korridor =)

2 comments:

Sofia said...

Nu har inte jag varit på Grace på ett tag men planerar att släpa med mig barnen och åka idag så har ni inget annat bestämt kan ju du och el Toro också komma dit :)

Linda said...

Ja, vi har just tänka samma sak...eftersom jag är ledig. Men vad skoj! Då ses vi där =D Kram!