Wednesday, December 14, 2011

Min Luciadag blev strålande!

Hej bloggen, denna onsdagsmorgon!
Jag har just blivit väckt av rekryteringen och den goda nyheten att jag ska jobba i ledsagargruppen både idag och imorgon ;-)...*Happy*
Det är så härligt att trivas så braalla ställen där jag är och jobbar...för jag är ju på några stycken ;-)

Igår var en så mysig dag...jag visste ju att det skulle bli det!.
Luciafirande på Tors dagis fick inleda dagen och Tor var så redig. Han stod med sin farfar, (som också fick stå med bland tomtar, pepparkaksgubbar och Lucior ;-), och sjöng så glatt =).
Jag måste säga att detta årets luciatåg i alla fall gick bättre än förra årets ;-)...Barna är ju för söta alltså!

Sedan for jag till Latin Nails, och Fabiola där jag fick fina naglar, (bild kommer in nästa inlägg).
Jag spenderade större delen av dagen på gymmet igår...utan att träna faktiskt...Stod mest där och tjatatde med mina kollegor. Tränade ju i måndags, och tänkte köra rätt hårt i eftermiddag också, då har jag föressetan Pilates klockan 18.30 =)...Hjärtligt välkommna om ni skulle vilja prova ;-)

På kvällen blev det jobb, och som vanligt så trivdes jag superbra även där, så...Ja!, en härlig Luciadag, om än inget speciell, fick jag!


Redo för Lussekalas
Innan Tor bestämde sog för att byta plats och få med farfar i Luciatåget ;-)...



Glad när farafar kom och kikade!

Många fina Lussebarn, och många stolta mammor och pappor hade samlats ute på dagisgården just denna Luciamorgon =)

Det är härligt att de är utomhus tycker jag!


No comments: