Monday, December 12, 2011

Lucia i antågande...

Tänk va!, Imorgon är det redan Lucia =)...07.30 imorgonbitti ska jag och M på Luciatåg på Tors dagis =)...Jag har köpt en fin tomtedräckt till Tor i extra stor storlek så han kan ha den över overallen, eftersom det, (precis som förra året), ska hållas utomhus ;-)

Förra året var det jag som blev "mamman-som-får-springa-fram-och-hämta-sitt-gråtande-icka-stilla-barn", detta året blir spännande att se om jag får njuta av att se min gosse stråla av lycka och sjunga fint, eller om jag än en gång får stå vid sidan om med honom i famnen???

Efter luciatåget ska jag till Fabiola och fixa mina naglar, sedan blir det nog en sväng till gymmet innan kvällsjobbet ;-)

Ne, nu ska jag se lite på Tv tillsammans med M innan läggdax, det blir ju att gå upp tidigt imorgon ;-)





Ha en härlig luciadag imorgon!

2 comments:

annett said...

hoppas att det går bra om jag kikar lite grann

Linda said...

Det tror jag nog =). Jag har inte anmält hur många vi kommer, men det är ju utomhus så det kan väl inte vara så noga. Kram!