Saturday, December 3, 2011

Korpens julfest

Hejhej bloggen!
Då var det lördag igen då...och det betyder jobb för mig =)
Denna helgen är sista med de mina gamla jobbtider...Från och med nästa helg kommer jag jobba samma mängd timmar, men lite annorlunda tider.
Visserligen kommer jag jobba sent (21.30), både lördag och söndag...men åh andra sidan kommer jag att börja lite senare på lördagen och dessutom sluta 12.00 på söndagen, för att sedan börja 16.30 igen...alltså lite fler rasttimmar på den delade turen ;-)...

Igårkväll var vi på Bowlingenhallen med Korpengänget. Vi åt jättegott julbord och sedan spelade vi bowling. Det är härlig gemenskap i vårat gäng, och det märks så väl tycker jag =)
Efter bowlingen så var vi några stycken som gick vidare till Harrys...Kankse inte mitt första val, men man får inte roligare än man gör det, och kul hade jag =).

Ha en skön helg kära bloggisar!
PoK/ Trasdockan





Me and Thess

No comments: