Tuesday, December 6, 2011

Jobb och snö...

Hej bloggen!
Då var det dags att jobba lite igen då ;-)...Det var underbart med ledig dag igår...och med spinning!!!...Jag har saknat spinningen, eftersom jag förra veckan inte kunde ha mina spinningpass.
Jag ska snart åka och lämna Tor på dagis för att sedan fara till jobbet för APT-möte. Det blir trevligt.

Jag tänkte åka förbi gymmet efter mötet för att köra lite stepmaskin och sola lite...Det hanns lixom inte med igår...För ikväll ska jag jobba på Guldvingen så jag har några timmar emellan ;-)

Förresten så var det slut på friden igår...Snön har kommit!!!...Till min stora besvikelse får jag säga. Tyvärr, jag vet, jag är asboring men fy f*n vad jag hatar snön!!!

Ha en bra dag!
PoK/ Trasdockan


Det blir möte med arbetskamraterna idag...

No comments: