Monday, January 9, 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Hej bloggen!
Det har varit ett välbehövt uppbrott från bloggen den senasta veckan.

Livet förändras och människorna i det också. Detta resulterar ibland i att livet inte alltid blir som man från början trodde eller hade en önskan om.

Många gånger käns förändringar stora, oöverkommliga och fruktansvärt skrämmande, men förhoppningsvis och troligtvis så är de flesta förändringar en början på något som i slutändan mynnar ut i en förbättring för alla parter.

Tyvärr har min familjs liv nu påbörjat en stor och jobbig förändring då jag och M beslutat att fortsätta våra liv på olika håll. Det ligger givetvis många tankar, funderingar och faktorer bakom detta som jag inte väljer att gå in på här på bloggen.
Hur som helst är detta något som jag och M gör som vänner, och med respekt och förståelse för varandra, vilket är viktigt för allas våran skull, så det råder absolut ingen osämja oss emellan.
Vi kommer ju alltid att ha en STOR gemensam nämnare emellan oss, och vi är glada för det, på det viset kommer jag och Marcus alltid att finnas i varandras liv...

Kände iaf att jag behövde berätta detta här på bloggen, nu när våran närmste familj är underrättade och det är ju ingen hemlighet...Livet kommer att bli annorlunda, och därför också bloggen.




5 comments:

amanda said...

<3 man klarar det även om det stundtals är nattsvart när man är mitt i det.

Ida said...

Kramar <3

Sofia said...

KRAM!

Sandra said...

Kramar om <3

Linda said...

Tack för er omtanke.