Friday, December 9, 2011

My friday...

Godkväll bloggen!

Skönt med en ledig dag...

Jag hade fått välja och vraka bland jobb idag tydligen, men nej, jag hade inte lagt mig tillgänglig och kände inte det minsta dåligt samvete för att jag tackade nej till flertal erbjudande...Jag har jobbat mycket ändå de senaste dagarna/ veckorna, och jag ska som vanligt jobba hela helgen så lite hemmakväll är skönt. Dessutom är jag otroligt nöjd över min träning idag, det käns bra i hela kroppen =)


Ikväll har vi ätit kycklingburritos här hemma, jag (och Tor) har gjort Knäck ;-), och vi har kollat på tv tillsammans.


Jag har fått julklapp på gymmet idag också ;-).

Vi har köpt in lite nya kläder från ett nytt märke från Norge, (MXDC SPORT), till butiken på Korpen, och ett par nya träningsbyxor är nu mina ;-).

Jag har ju ett par byxor av detta märke, bara en annan modell, sedan tidigare i höstas som jag ju fick av Mats för att pröva och säga vad jag gillade dem.

De är bra, sitter där de ska, (ingen kameltå ;-), och behagliga både att springa och spinna i, så jag är nöjd =).

Kläderna är mycket färgglada...kanske till och med lite "skrikiga"...men det är någon som tilltalar mig med den designen...lite wild ´n crazy...lite freaky...;-)...


PoK/ Trasdockan

No comments: