Monday, December 12, 2011

Monday!!!

Vilken mysig dag jag och Tor har haft i byn. Vi har varit på Café Grace där det bjöds på överraskande Luciatåg ;-)...just som jag misstänkte =)...

Sedan blev vi bjudna på timjankryddad kyklinggryta och kladdkaka hos Linnéa =). Dagar som dessa är underbara, och nu ser jag fram emot ett svettigt och härligt spinningpass på Korpen ikväll där jag ska inviga mina nya byxor =)...
Idag börjar dessutom vårat julschema, så håll utkik efter eventuella ändringar bland passen ;-).

PoK/ Trasdockan



Erica, Linda och kantorn överraskade med uppskattat Luciatåg =)



Tor hade köpt en film, (Åsnan), när vi var och handlade en "Välkommen hem"-present till Linnéa tidigare idag...Den fick han titta på medans jag och Linnéa chitchattade och när jag gick upp för att titta till honom så hade han somnat i kontorsstolen ;-)...

Äkta god Cappucino och kladdkaka hos Linnéa!
Tack vännen för denna underbara eftermiddag. Jag är så glad att du är hemma igen ;-)...

No comments: