Wednesday, September 14, 2011

Trasdockan is back...

Hej bloggen!
Åh, vi har haft en fantastisk semester, jag och min älskling!...Vi behövde verkligen denna veckan att njuta av sol, värme, bad, god mat och dryck...och JA, träning VARJE dag, allt i varandras sällskap!

Vi kom hem och in genom dörren vid 22-tiden igårkväll. Packade upp, och slängde oss i soffan och tittade på den gammla filmen "S.O.S Titanic", innan vi gick och la oss och somande som stockar.

Jag har just varit ute och gått en morgonprommis i hösten, jag behövde det för att sortera upp ett myller av tankar i huvudet just nu...(mer om det i nästa inlägg ;-)...och jag längtar till i eftermiddag när jag ska hämta min skatt på dagis...tänk att jag inte har sett honom sedan i måndags förra veckan...nästan 1,5 vecka sedan!!!...Jag kanske kommer börja gråta när jag träffar honom sedan...

Jag ska såklart försöka fixa ett längre bildkollage, (liknade det jag gjorde förra året efter bulgarienresan ), så att ni får möjlighet att se och läsa lite mer om vad vi hade för oss på våran resa till Gran Canaria...inte för att vi gjorde så mycket, tog det mest lugnt ;-)...

Hoppas ni har en god dag!
PoK/ Trasdockan

No comments: