Wednesday, September 21, 2011

Grattis till min älskling

Idag är jag och Tor lediga. Vi ska åka in till stan i eftermiddag och köpa något paket till Marcus som ju fyller år idag! Happy birthday till pappan i familjen =).

Jag har min spinning i kväll, men när jag kommer hem från Korpen så ska vi fira lite =).

Vi ska även åka till BVC i eftermiddag, för Tor ska på 2,5årskontroll, det blir spännande att se längd oc.h vikt =)...Vi känner oss inte oroligadirekt , han är nog ganska normalstor för sin ålder...kanske något längre än genomsnittet =).


Viktigaste mannen i mitt och Tors liv!

Tack för du finns!
Grattis!

Ha en FAB onsdag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Sofia said...

Grattis till M i efterskott!!
Glömde naturligtvis säga det till honom igår. Mitt minne är sämre än en guldfisks...

Linda said...

Haha, jag tror inte han tänkte på det. Han glömde typ själv av att han fyllde år ;-)