Friday, September 16, 2011

Fredagsmys i gott sällskap.


*Fredagsmys*

Hej bloggen!

Idag har jag verkligen haft en jättebra dag!!, och jag är så tacksam =)...Livet käns underbart!

Dagen idag har bestått i introduktionsmöte med nya jobbet, (hela dagen), och vi hann även börja flytta lite möbler, eftersom vi nu ska starta upp i nya lokaler =)...Vilket toppengäng jag verkar ha hamnat i...Längtar till på måndag när vi träffas igen ;-)...då ska jag också "gå bredvid" på eftermiddagen =). Det kommer bli skoj!


Medans de andra tog en paus i mötet och gick för att luncha på "Harrys", så gick jag till Korpen och hade mitt lunchspinning, dit det kom 15 glada motionärer idag!!!, Gissa om det gav energi? ;-)!!!


Ikväll var jag, M och Tor bjudna till Andreas, Sofia, Emmie och Cliff på lite mat och fredagsmys.

Vi bjöds på goda kycklingenchiladas, och till efterätt en supergod vaniljpannakotta med halloncréme. Tack Sofia och Andreas, Emmie och Cliff, för vi fick komma och njuta av ert trevliga sällskap ikväll! Ni bor så underbart vackert.



Utomhus is the place to be ;-)


Emmie hade men mycket skojjig lekställning i trädgården

Lek i "muminhuset"



Cliff gossar...Vilket litet *charmtroll*


Jag är så tacksam för denna underbara dagen.


"Det går bra nu",...som man säger ;-)


PoK/Trasdockan

3 comments:

Sofia said...

Tack själva!
Var jätteskoj att ha er här. Kom gärna snart igen och vi ser fram emot att komma på fikadejt hos er nån dag!

Kram från oss i mumindalen.

Linda said...

Ja, ni är mer än välkommna en dag. Jag tänkte att jag kanske skulle fixa ditt mobilnummer, så kan jag ju ringa och bjuda in er på fikadate. M kan ju fråga Andreas =)
Tack än en gång. dert var verkligen mysigt. Kram, så ses vi snart hoppas jag!

Sofia said...

Jag tror till och med M har mitt nummer. Annars så ber jag Andreas skicka det!
Hoppas vi ses snart och hoppas det går bra på nya jobbet nu också!

Kram igen.