Wednesday, September 28, 2011

Shopping på Överby

Igår eftermiddag, när jag hade varit på (sista?) Apt-mötet med gamla jobbet, och hade hämtat Tor från dagis, så åkte vi direkt till Trollhällan och Överby. Tor var prio ett och behövde några långärmade tröjor, ett par nya jeans och fodrade stövlar, till hösten...och jag behövde ett par höstkängor...Detta var just vad det blev inköpt, så jag kände mig nöjd med shoppingloven. Köpte även strumpor till både mig och M, och jag och Tor passade på att handla lite mat och livsmedel på Ica Maxi...Kul med lite omväxling ibland =).

Vi passade även på att fika och ha riktigt mysigt. Tor var jätteduktig hela eftermiddag och när vi kom hem var vi ute och lekte ända tills M kom hem strax efter 19-tiden, och jag skulle till Korpen att ha pilates =)...


Tor-shopping

Mina nya kängor
*Love kilklacken*

3 comments:

vbf said...

Ooooohhhh, Mikey skulle bli TOKIG om han såg denna bildet. ALDRIG sätta nya skor på bordet......
Aja baja..... ;)
Kram kram

vbf said...

denna bildet???? jok tror jok borjat brota med min Sveriget.......

Linda said...

Hehe...tillockmed i text??? Nya skor har jag aldrig hört något om?, betyder det otur?