Monday, September 5, 2011

Regning måndag.

Tor redo för att åka till farfar och hjälpa till att gräva i lördags



Hej regniga måndag!
Det blir en busy dag idag. Eftersom jag och M åker hemifrån vid 3-tiden inatt så ska sista packningen, tvättmaskinerna och städningen göras idag...Inte så lätt när man har en 2,5åring som kräver fullständig tillsyn och stimulans, eftersom han är hemma hela dagen.

Vi ska iaf träffa Ida, Wallentin och Julian på "Café Grace" som säsongsöppnar idag, nu på förmiddagen, så förhoppningsvis somnar Tor en stund någon gång i eftermiddag efter fika, lek och bus.
Skönt att det mesta redan är packat iaf ;-)...

I helgen har jag passat på att köra lite motorcykel. Det hinner ju inte bli så mycket eftersom jag har jobbat, men med lite omväg till och från jobbet, både lördag och söndag, så känner jag mig tillfreds. Jag hoppas att jag hinner ta några fler vändor när vi kommer hem igen, och att frosten inte har hunnit komma riktigt än...

Hoppas ni har en bra start på vecka!
PoK/ Trasdockan

1 comment:

vbf said...

Oj, vad spännande för er. Hoppas ni får en toppen semester. Kram