Friday, September 23, 2011

Nytt rekord, och ny tröja...

Hallå bloggen!
Guess what?!...Idag har jag slagit rekord i Korpen lidköpings historia ang antal medverkande motionärer på ett lunchpass =)... Jag hade 20 st friska, härliga människor på mitt pass ;-)...
Det var ju faktiskt personligt deltagarrekord för mig också =).
Många rutinerade, vana deltagare, men också en hel del nya ansikten...
"Du ser ju snäll ut och sådär, men jag är lite rädd, för jag har hört att du är lite av en slavdrivare på dina pass", var det en ny man som sa precis innan passet ;-)...
Nåväl, det kanske stämmer litegrann, men det verkar ju funka i vilket fall ;-)...

Yippi!, Idag fick jag min nya tröja. Jag är så lycklig, och jag är så glad att jag tillslut beställde den, efter flera veckors övervägande fram och tillbaka...




Visst är den snygg bakifrån ;-)...

No comments: