Friday, September 30, 2011

Äkta fredagsmys idag!

Wow, vilken härlig fredag vi har! Underbart väder, och Tor och jag spenderade förmiddagen här hemma, eftersom det var stängningsdag på dagis idag. Klockan 11.15 lämnade jag Tor på Ms jobb så jag kunde fara och ha mitt spinningpass.
M hade tagit ledigt i eftermiddag, eftersom jag även skulle ha "Afterworkpasset" klockan 16.00.

Efter min spinning så gjorde jag mig iordning och träffade mina killar på stan en sväng. Vi köpte en examenspresent åt vågan goda vän och granne Julia ;-), och dessutom passade vi på att äta luch/ fika tillsammans innan jag skulle tillbaka till Korpen.

Nu är vi alla hemma och i full färd att fixa oss iordning. Vi har nämligen bokat bord på Italia ikväll, och ska bjuda min mamma, Ms mamma och pappa och syskon på middag. Min bror har också fått erbjudande att komma med, men han hann tyvärr inte, Det får bli en annan dag ;-).

Vi vill nämligen tacka mamma, svärmor, svärfar, Robin och Karolin för de ställde upp så jättebra när jag och M var utomlands, dessutom har vi ju inte firat Ms födelsedag riktigt ännu...Så vi tar det ikväll också =).

Mina killar på Kopparportens café idag.

No comments: