Monday, September 26, 2011

Underbara eftermiddag

Jag och Tor har haft en mysig eftermiddag. Han hade just vaknat på dagis, när jag hämtade honom klockan 14.00, och vi åkte raka vägen till stora lekplatsen där vi spenderade 1 timme. Hemma åt vi mellis, och sedan mer utomhuslek...ända till M kom hem, och jag åkte till Korpen för mitt spinningpass.



@ stora lekplatsen



Hemma...


Klätter-apa ;-)...Skulle plocka äpplen...





Nu är jag hemma efter spinningen...det kom 10 st idag, och jag tycker det är jätteskoj när det kommer någonstans mellan 10-15, det blir vi ett härligt gäng...alla deltagare utöver 15 st gör det bara ännu roligare ;-).



M är och tränar innebandy nu, och jag har lagt Tor och själv tagit mig en dusch. Nu blir det soffan innan sängen.



Godnatt bloggen ;-)



PoK/ Trasdockan

No comments: