Thursday, September 29, 2011

Torsdag

Godmorgon bloggen.

Härlig torsdagsmorgon, och jag är så glad över ännu ett lyckat styrelsemöte på Korpen igårkväll.


Idag ska jag lämna Tor på dagis 10.00, så jag tänkte hinna med ett konditions/styrka-pass på Kopren innan jag börjar jobbet 13.00 =)

Jag blev extra motiverad igår, eftersom en av de andra instruktörerna på korpen lade märke till att jag hade gått ner i vikt, något som jag inte tror så många har lagt märke till...men som jag faktiskt har =)...(om än bara några kg)


Igår kom svärmor helt oväntat med en ny overall till Tor, som han ska ha i vinter. Jag blev jätteglad, det stod ju på inköpslistan, men nu kan jag stryka det, för han har fått en jättefin som dessutom har fått bra betyg i "Vi föräldrar".

Tack svärmor!!!


Tors nya overall för vintern

2 comments:

Jessie said...

Kaxs är kanon tycker jag... Hade både dagisoverall och lite mer fin-jacka-termobrallor-set till E förra vintern från Kaxs... Bra & håller sig fina. Fyndade dessutom ett set efter förra vintern till denna, för en mycket bra peng... Men jag trodde nog att min lille herre skulle växa lite snabbare än vad han gör, så det får bli till nästa vinter istället :)

F.ö så gillar vi svärmödrar som kommer med prylar... Alltid välkommet... Då blir det slantar över för en mammi att unna sig lite :)

Linda said...

Vad kul att du höra att du har bra erfarenheter av Kaxs...Då kan jag fortsätta att ha mina höga förväntningar på overallen inför vintern nu ;-)...Japp svärmödrar är bra!!!