Monday, May 2, 2011

Vänner = Skatter

Tänk att vänner kan göra en vanlig måndag till en skatt.

Idag har jag haft lyckan med mig att träffa 3 supergoda vänner, och jag känner mig full av härlig energi, sån där energi som bara GODA vänner ger =)...

Ida och Wallentin hade vi äran att träffa på Café Grace i förmiddags, (någonting som även sitter i hos Tor, för han pratar om Wallentin hela tiden ;-), i eftermiddag fick jag äntligen träffa min fina vän Patricia som det var allderes för länge sedan jag träffade, vi bestämde date på stan och gick till Rådhuset där vi fikade =). Tack gumman för du ringde och tog initiativet idag!

När jag var på Korpen kom dessutom Therése och överraskade mig med att hon skulle vara med på mitt spinningpass, och gissa om jag blev glad =D...


Jag är verkligen lyckligt lottad som har så goda vänner i mitt liv. Ni är skatter! Tack ALLA Ni!


Svettiga efter spinning!

Jag och Thess...

WoooHooo!

2 comments:

Ida said...

Du ger oxå Energy ska du veta gumman,alltid lika mys att ses,å det blir mycket Tor prat här hemma oxå =D Kramar!!

Linda said...

Det glädjer ju i mammahjärtat att veta att "pöjka" verkar bli goá vänner, de också =)...