Wednesday, May 18, 2011

Onsdag...

Det är en ny dag idag...men det käns tungt.

Gårdagens kväll spenderade jag, jess och thess tillsammans.
Jag hade bokad nageltid hos Jessica, och stark som hon är och trots omständigheterna så ville hon fixa mina naglar. Thess var också med och vi fick tid att sitta tillsammans och prata om tankar, minnen, sorg, men också glada saker emellanåt.
Efteråt gick vi tillsammans upp på Korpen, innan vi köpte med lite mat och åkte hem till Jessica för ytterligare lite prat. Jag är så tacksam för dessa två helt underbara tjejer.
Det kändes som det var en väldigt lång dag igår, och i brist på både mat och vätska hade jag ett tungt och värkande huvud när jag kom hem till M på kvällen...

Idag är det APT-möte med mitt jobb, och det är strax dax för mig och Tor att ge oss iväg till dagis innan jag far till jobbet.
PoK/Trasdockan


Bilder som inte har något sammanhang med texten, men ändå:

Tor och "Simba" i Lördags.

Äppleblossom i vår trädgård

No comments: