Monday, May 9, 2011

Underbar dag idag!


Idag har det varit verkligen supervarmt och skönt.
Jag har putsat fönster, har fortfarande några kvar, men uterummet, tvättstugan och utsidan på köks och vardagsrumsfönster är klart iaf...skönt, och väldigt mycket PÅ TIDEN ;-)... Undrar vad det skulle kosta att ta in typ nån fönsterputsfirma 2 ggr/året?...Hmmm...

Iaf så har jag också haft massor med soltid!...Tor ville bara leka med grävskopan, sandlådan, rutchkanan och annat utomhusskoj idag, och helst skulle han leka själv, så jag solade, sedan sov Tor i nästan 3 TIMMAR =o!...
Ja, jag har verkligen njutit av sol och värme idag och spenderat dagen i bikini ;-)
Att jag har jobbat hela fina helgen kändes bara så värt, när jag låg där i solstolen och njöt idag...och visste att många jobbade idag ist ;-S..."Skadeglädje är den enda sanna glädjen", säger de som vet ;-)....

Sommarkillen...Ny tröja, nya byxor, och last years "foppa"...

Han börjar redan bli sådär sommarblekt i håret också =)...Min skatt!



5 comments:

Jessie said...

Inte alls dyrt... Har två kompisar som gjort & de har ganska stora hus båda två... För in och utvändigt betalade hon med enplans ca 200 och hon med 1½-plans knappt 500... Olika bolag... KAn kolla med hon som hade billigast vilka det var.... Är ju RUT-avdraget som gör det lite extra billigt.... HAr tänkt tanken 100 ggr, men när man väl gör det är det ju inte så himla farligt att göra... Vet att jag skulle ha lika svårt att få tummen ur att ringa putsarn :)

Elin said...

Åh, vad mysigt det ser ut :)

vbf said...

"(vb)f" Peder putsar fonster på somrarna. Kolla om han har vägarna forbi. =)

Linda said...

Jessie; Ja, det vore shysst om du kunde kolla med din kompis vilka hon hyrde in, Jag trodde det skulle vara bra mycket dyrare =)...Som du säger så är det inet så illa när man väl står där, men händerna blir så fula och tar sån stryk bara =(...Vill inte låta sån, men nu när jag har mina fina naglar och allt käns det bra tråkigt...(FAST jag använder gummihandskar)...;-)

Jessie said...

Ska kolla detta :)