Thursday, May 5, 2011

Det blir bad med góa vänner idag...

Idag ska vi åka till badhuset nu på förmiddagen, och där ska vi träffa Ida och Wasllentin.
Det var nämligen Tors största önskan, när jag frågade honom igår vad vi skulle hitta på för planer för idag.
Det är en så lagom aktivitet dessutom, en ledig dag som denna ;-).

I eftermiddag är det dax för mig att ge mig av till körskolan för MC-lektion. Känner verkligen att det är på tiden, för nu har jag ju inte kört sedan lördag, eftersom det snöade stora snöflingor i tisdagsförmiddag, och sedan dess har tiden verkligen inte funnits varken för mig eller pappa att hinna köra...Just nu käns MC-kortet väääääldigt långt bort. Det får bara inte gå såhär många dagar mellan övningskörningarna, jag tappar både motivation och vana...=(...

Ha en bra dag bloggen.
PoK/ Trasdockan

Tor på badhuset en annan dag...

No comments: