Thursday, May 26, 2011

Mitt i ett barnkalas...

Jag och Tor har spenderat förmiddagen på en lekplats inte så långt hemmifrån...Vi kunde väl cyklat, men vi var bekväma och tog bilen ;-)...Den ligger typ vid Tors dagis.

Ca 10 min efter jag och Tor hade kommit dit så kom det ett helt gäng med mammor och deras drös med ungar i olika åldrar...Det dukades upp våningskakfat med muffins, choklasbollar och småkakor, och massa paket...Vi hade hamnat mitt i ett barnkalas =S...
Jag vet inte...skulle jag och Tor dagit oss därifrån till någon annan lekplats???...
Jag flyttde bara på våran sulky och vi fortsatte leka...Vi störde ju inte dem...
Dessutom var Tor överförtjust för denna, (för oss), nya och STORA lekplats ;-)...
Vi stannade i strax över 1 timme innan vi åkte hem för att äta lite lunch.

Tor behöver ju vila lite tidigrae idag, (vilket han gör nu), eftersom han ska kalasa så i eftermiddag ;-)...


Min skatt var så duktig.

Även om kakorna på fatet tydligen var lockande att titta på och prata om, så förstod han så tydligt att han inte var bjuden ;-)...

No comments: