Tuesday, May 24, 2011

En doft av kärlek och lycka...

Just nu är det mycket going on i mitt och familjens liv, som jag ju redan skrivit förut på bloggen...men vi har tid för varandra också.
Jag ska säga att vi har det faktiskt väldigt bra just nu på familjefronten. Vi är människor som gillar att ha mycket omkring oss, och de stunder vi får tillbringa tillsammans blir lite extra värdefulla... Jag känner mig så oerhört lyckligt lottad =).

Igår när vi hade lagt Tor, så låg jag och M i sängen och bara pratade i 2 timmar rakt igenom...2 timmar,(!), som gick fullständigt tokfort...Vi pratade om allt och inget...

På fredag är det Firmafets med Toyota-gänget...Respektive är medbjudna och det bär av till Spiken för lite minigolf, och sedan till Restaurang Sjöboden för mat och dryck.
Jag brukar ha otur eftersom de flesta av Toyotas firmafester hålls på Lördagar, (då jag ju jobbar), och jag tror faktiskt att det var ca 2 år sedan jag var med senast...Tor var nog bara några månader vill jag minnas ;-).
Ja, det ska bli väldans skoj att klä upp sig och komma ut på lite lyx och flärd TILLSAMMANS med M...(Tor har vi dock skaffat barnvakt till ;-)

Tor pratar i stort sätt obehindrat nu. Ibland kommer det långa meningar som man är helt oförberedd på, och han utvecklas såklart snabbt.
"Too älka mamma", är något som värmer gott när han säger...men han väljer sina tillfällen, och känner han inte så just vid tillfället så skakar han bara på huvudet om man frågar ;-)...eller säger "älka pappa" i stället ;-)...




En doft av kärlek???

No comments: