Friday, May 20, 2011

Better Bodies och fettmätning

Hej bloggen!

Fredag idag då, och jag har såklart haft pass på Korpen, ska strax åka till dagis och hämta min skatt, men ville först bara skriva ett inlägg här på bloggen.


Det kom 13 motionärer på mitt pass idag, vilket verkligen var en positiv övverraskning, och det hjälpte mig att leverera mer energi än jag innan trodde...det är trots allt en mörk vecka på Korpen...Men med många positiva och energifyllda motionärer påminns man lite extra om vad vi faktiskt gör för många =).


"AfterWork" med Korpen ikväll. Det blir nog för de flesta en stillsam tillställning. Vi ska ägna en tyst minut för vår kollega och vän, innan vi ska ha möte ang shemaläggning, sedan får de som vill stanna kvar, men jag känner inte att jag har någon lust med detta. Tror att jag, jess och Thess, kommer välja att dra oss tillbaka, och spendera kvällen i varandras sällskap ist...



Idag kom våra nya Hoodies som alla vi personal på Korpen har beställt, och dessutom fått varsin uppmärkt =). Nu kan vi vara stolta representanter för Korpen när vi sptserar omkring på stan ;-)
Zip Hoodie


Tidigare i veckan beställde jag även hem denna Burnout tank, som kom i onsdags.

I Love "Better Bodies" =)



Bad Mats att göra en fettmätning på mig idag. Den visade att min fettprocent var 19%, vilket jag är mycket nöjd med, dock trodde jag att jag skulle ha mer...så positivt resultat även där alltså ;-)

No comments: