Wednesday, May 25, 2011

Äntligen...

Äntligen somande Tor...först NU!!!
Jag har ju hämtat honom på dagis klockan 12.00, direkt efter maten, (som jag ju brukar på tisdagar och onsdagar), och Tor brukar alltid somna, om inte redan i bilen, så med en gång jag lägger ner han i sängen.
Så var INTE fallet ideg...Först la jag upp honom i sin säng, men gav upp efter typ 40 min av att höra hur han lekter och bankade där uppe...(En tavla hade han tagit ner från väggen också ;-S)

Då fick han komma med mig ner, men det var tydligen inte bra, för han bara gnällde och grät...*jobbigt!*...SÅ jag la upp honom igen...
Nu har han äntligen tystnat efter ca 40 min illskrikande där uppe...

Bara tanken på att ta ner honom, eller med honom ut, i så trött tillstånd får mig att villja skrika, så jag gav mig inte...Jag får ju lite dåligt samvete, men ändå så behöver han ju sova...
Dessutom ska jag åka och lämna honom på Ms jobb klockan 16.00 eftersom jag ju ska ha Pilates på Korpen kl 16.30...och då vill jag ju lämna över en happy boy, inte tired boy...

No comments: