Friday, May 27, 2011

Friday, och full agenda...


Godmorgon FABalicious Friday!
Idag är det verkligen fullt på agendan ;-)...Just the way I like it!

Direkt när jag har lämnat Tor på dagis, så ska jag åka till Toyota, (min Mc står ju där), och möta upp min pappa, för vi ska ut på lite övningskörning. YES!, vi lyckades hitta en tid i veckan iaf...men det är inte lätt...

Sedan har jag ju spinning på Korpen klockan 12.00, (hoppas att hinna fånga några minuter i nya solarierna innan spinningen också ;-), för att sedan skynda att fixa mig iordning och hinna med ett stråk på stan för att förhoppningsvis hitta en outfit för kvällen ;-), innan jag hämtar Tor.
Vi ska åka och handla...hade egentligen tänkt ta det i lugn och ro idag på förmiddagen, men eftersom jag hellre åker Mc så får det vänta till i eftermiddag.

Klockan 18.00 ska vi möta upp de andra på Toyota, för att åka till Spiken på företagsfest...

Som sagt, fullt på agendan och busy, busy...Men jag gillar livliga dagar ;-)...

Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: